کد خبر 1654148
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را تایید کرد

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: لایحه عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته و هم‌اکنون برای طی مراحل بعدی خود در اختیار مجلس است.

به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (شنبه ۲۸ مهر) برگزار شد، درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: لایحه عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته و هم‌اکنون برای طی مراحل بعدی خود در اختیار مجلس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    آیا مردم نمیگن خیلی چیزها یه دفعه گرون شد و بعدش اینا به جای حل مشکلات رفتن لایحه حجاب تایید کردن؟ البته خودم موافق لایحه حجابم
  • DE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    یکی از ارکان اجرایی عفاف و حجاب از کودکستان تا دانشگاه تا محیط کار از زیرساخت خانواده تا وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و وزارت کار تا هسته مرکزی خانواده و سیستم فرهنگی اجتماعی یعنی صداو سیما و نهادهای فرهنگی مثل فرهنگ سراها هستش. مساجدنهاد موثر ترویج آموزه های دینی و قرآنی و تربیتی برای خانواده ها کودکان و نوجوانان و جوانان خیلی تاثیر مثبت داره. رابطه خانواده ها و مساجد لازمه بشدت تقویت بشه و مردم خودشون متوجه خطر سکولاریسم باشند و ازش بخاطر حفظ فرزندانشون فاصله بگیرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس